سپیده

سپیده

******************
سپیده

سپیده

******************

من دخترم همانی که......

من دخترم .....

همان ضعیفه ای که بوی تنش مردانگیت را به زانو در می آورد!!!!

من دخترم .....

همان که فرق نیاز من و تو هرزگیست!!!!!!!

من دخترم .....

همان که اگرتو خیانت کنی انگ بی عرضگی به پیشانی من میخورد!!!!!!!

من دخترم .....

همان که تو را از چشمانت میفهمد!!!!!!!

من دخترم .....

همانی که ساعت آخر شب برایش حرام است!!!!!!!

من دخترم .....

همانی که وقتی تو پولداری تعویضم میکنی!!!!!!!

من دخترم .....

همانی که دنیای لطیفی که با تمام مردانگیت روزی هزارباراعتراف میکنی بدون من هیچ از هیچی!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
یک نفر شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 01:31 ب.ظ

أَلْخَبِیثاتُ لِلْخَبِیثِینَ وَ الْخَبِیثُونَ لِلْخَبِیثاتِ وَ الطَّیِّباتُ لِلطَّیِّبِینَ وَ الطَّیِّبُونَ لِلطَّیِّباتِ أُولئِکَ مُبَرَّؤُنَ مِمّا یَقُولُونَ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَ رِزْقٌ کَرِیمٌ (024 | نور - 26)زنان ناپاک از آنِ مردان ناپاکند،و مردان ناپاک از آنِ زنان ناپاک;.و زنان پاک از آن مردان پاکند، و مردان پاک از آن زنان پاک اینان از آنچه که (ناپاکان) به آنان نسبت مى دهند مبرّا هستند; و براى آنان آمرزش (الهى) و روزى پرارزشى است.

دل شکسته سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 08:51 ب.ظ http://berkeyetanhayeee.blogfa.com

سلام!
آپـــــم!
سر بزنی خوشحال میشم!
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

بهزاد جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 05:22 ب.ظ http://lashkhoor.blogsky.com

مامردیم همون مردی که برای امثال تو کار میکنه که اندازه سه نفر میخوری. ما مردیم همون مردی که وقتی جنگ میشه دختران این شهر مثل موش قایم میشن تا مرداشون برند جلو ازشون دفاع کنند.

ما مردیم همون مردیهایی که اگه مملکت یک روز بدن دست شما به باد فنا خواهید داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد